loading...
ارتباط با تهیه کننده فیلم و فیلمنامه نویس
RIOS بازدید : 194 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (2)
سلام دوستان فیلمنامه نویس وداستان نویس

اول به دوستانی که فیلم بلند می نویسند بگم که منم نویسنده امو فیلم بلند می نویسم ومشکل تهیه کننده پیدا کردن دارم ولی راه حلشم دارم اونم اینکه یا به بانک فیلمنامه بفرستم یا در سایت ها دنبالش بگردم اولیش خیلی بهتره چون در مجله ها هم اسم فیلمنامتو می نویسن وهمه میبینند که چنین فیلمی با چنین ژانرو موضوعی وجود داره و... . دومین روش که سخته ولی محال نیست. من خودم چند تا فیلمنامه انیمیشن بلند هم نوشتم که فکرنمیکنم انیمیشن سازی اونو از دست بده ولی چون در محل زندگیم انیمیشن سازهای بزرگی نیستند مجبورم به تهران بفرستم و همینطور در سایت ها دنبالش بگردم. اما سایر نویسنده ها که فیلم کوتاه می نویسند یا داستان و ... ، من علاوه بر نویسندگی فیلم ساز هم هستم ولی چون خرج وسختی فیلم بلند بیشتره فیلم کوتاه کار میکنم ... پس میتونید طرحتونو به خودم بفرستید تا بررسی کنم وهمینطور به کارگردانان انجمن سینمای جوان نشون بدم تا در صورت تمایل باهاتون تماس بگیریم...
با تشکر از همتون    rios
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی شمس الدینی در تاریخ 1394/03/23 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

باسلام اول اینکه شما هیچ آدرسی تلفن و.. از خودتون نگذاشتید با با هم در ارتباط باشیم!! بنده علی شمس الدینی برای اولین بار در کرمان شروع به ساخت فیلم رزمی کرده ام.. نویسنده ام هستم اما نه حرفه ای..
اگه تهیه کننده دارین بنده ایده های خوبی دارم و حتی نیروی متخصص در زمینه ساخت به خصوص رزمی و اکشن!
آدرس فیس بوک: سینمای رزمی...
و وبلاگ:سینمای رزمی کرمان
09136624657
پاسخ : سلام دوست عزیز خیلی ممنونم که نظر دادی... من اهل تبریزم و عضو انجمن سینمای جوان تبریزم... به نظر من فیلمنامتونو اول به بانک فیلمنامه بعد از طریق انجمن فیلمسازی شهرتون به کارگردان ها یا تهیه کننده ها بدید تا بخونن ونظرشونو بگن
ایمیل من هم در زیر می نویسم که راحت بتونید جواب بگیرید ایشالا در ارتباط های بعدی شماره هم میدم خدمتتون
rioshy2014@gmail.com

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/03/01 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

سلام شما کدوم استان دارین کار میکنین؟؟
تهران هستم و مشکلات زیادی برای ارایه فیلمنامه دارم
مشکل بیشتر اعتماد به سایت های اینترنتی
پاسخ : سلام دوست عزیز خسته نباشید... خدمتتون عرض کنم که من درتبریز هستم واینو با صراحت بهتون میگم که اگه فیلمنامه تون واقعا خوبه همه ازتون التماس میکنن میگیرن وپیشنهاد میدم که به بانک فیلمنامه که در تهران هست ببرید و ثبتش کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پل ارتباطی بین نویسندگان وتهیه کننده ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت می تواند پل ارتباطی خوبی برای هنرجویان سینما باشد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 1,195
  • بازدید کلی : 20,566
  • کدهای اختصاصی
    Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی